• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Сторінка завідувача

/Files/images/DSC_5805.jpg Годун Тетяна Михайлівна,

завідувач ДНЗ



Освіта - вища.

Київський державний педагогічний

інститут ім. О.М. Горького, 1980р.

Спеціальність: педагогіка і психологія (дошкільна).

Кваліфікація: викладач дошкільної педагогіки і психології, методист по дошкільному вихованню.

Педагогічний стаж: 40 років

Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст вищої категорії»

/Files/photogallery/розделительная.gif

Години прийому громадян:

Понеділок - 13.00 - 17.00

Середа - 09.00 - 12.00


Електронна реєстрація дітей для зарахування до дошкільних навчальних закладів

Проблема забезпечення дітей дошкільного віку місцями у дошкільних навчальних закладах є актуальною і досить важливою, тому згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 752 «Про створення Єдиної електронної бази з питань освіти» та відповідно до проекту «Україна. ІСУО (інформаційна система управління освітою)», складовою частиною якого є програма «Електронна реєстрація до дошкільних навчальних закладів», в місті запроваджено систему електронного обліку та реєстрації дітей до дошкільних навчальних закладів.

Відповідно до частини 2 статті 19 Закону України «Про дошкільну освіту», підпункту 4 пункту «б» статті 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», організацію обліку дітей дошкільного віку віднесено до повноважень районних державних адміністрацій та виконавчих органів міських рад (лист МОНУ від 28.04.2015 № 1/9-215).

Електронний облік та реєстрація дітей спрощує проведення моніторингу наявності місць у дошкільних навчальних закладах та дозволяє органам місцевого самоврядування прогнозувати розвиток мережі ДНЗ. Програма «Електронна реєстрація до дошкільних навчальних закладів» забезпечує рівний доступ громадян до системи реєстрації, дозволяє стежити за пересуванням дітей в електронній черзі, має захисну систему для збереження персональних даних.

Щоб запровадити єдиний підхід до проведення прийому дітей у ДНЗ, які знаходяться у комунальній власності територіальної громади міста, Бучанська міська рада затвердила «Положення про порядок загальної міської електронної реєстрації дітей у дошкільні навчальні заклади м. Буча» від 28.04.2016 року № 345-10-УІІ у новій редакції (у зв’язку зі змінами у законодавстві), яким передбачається порядок, квоти та підстави для позачергового зарахування у дошкільні навчальні заклади міста.

У Положенні визначено: порядокреєстрації дітей в реєстрі; прийом дітей у дошкільний навчальний заклад; забезпечення доступу до Реєстру та контроль за дотриманням Положення про порядок загальної міської електронної реєстрації дітей для влаштування у дошкільні навчальні заклади міста.

Комплектація новостворених груп здійснюється протягом червня-серпням поточного року.

Під час комплектації груп відділ освіти друкуватиме для завідувачів ДНЗ по кожній віковій групі списки дітей для зарахування до дошкільного навчального закладу. До списків додаватимуться друковані направлення на кожну дитину.

Видача направлень буде здійснюватись відділом освіти з 01 червня 2016 року згідно зі списками. Батьки або особи, які їх замінюють після отримання направлення протягом 5 днів мають надати його керівнику закладу або особі, яка виконує його обов’язки.

Зарахування дітей у дошкільний навчальний заклад

Зарахування дітей у дошкільний навчальний заклад здійснюється його керівником відповідно до Положення про дошкільний навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003 року № 305 (зі змінами).

Підставою для зарахування є направлення, яке видано відділом освіти Бучанської міської ради згідно з електронною чергою.

При зарахуванні до дошкільного навчального закладу батьки або особи, які їх замінюють, надають його керівнику наступні документи:

- направлення;
- заяву на зарахування дитини до дошкільного навчального закладу;
- медичну довідку про стан здоров’я дитини з висновком лікаря, який підтверджує, що дитина може відвідувати дошкільний начальний заклад;
- довідку дільничного лікаря про епідеміологічне оточення;
- свідоцтво про народження (копію);
- при наявності пільг - документ, який їх підтверджує (копію);
- при зарахуванні до груп компенсуючого типу для дітей з особливими освітніми потребами надається висновок психолого-медико-педагогічної консультації.


Шановні батьки!

Прийом громадян для одержання направлення до дошкільного навчального закладу проводиться щопонеділка та щосереди з 10.00 до 17.00 (перерва з 12.00 до 13.00) починаючи з 01 червня 2016 уприміщенні відділу освіти Бучанської міської ради
(вул. Островського, 36-а).



/Files/images/горобинка.gif

/Files/photogallery/parents013[1].gif

ПАМ'ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ,

дитина яких уперше піде до дитячого садка

1. Сформуйте у себе позитивне ставлення до дитячого садка, налаштуйте себе на те, що дитині тут буде добре, її буде доглянуто, оточено увагою, вона отримає підтримку.

2. Уникайте будь-яких негативних розмов у сім'ї про дитячий садок у присутності дитини, оскільки вони можуть сформувати у неї негатив­не ставлення до відвідування дитячого садка.

3. Створіть спокійний, безконфліктний клімату сім'ї.

4. Заздалегідь потурбуйтеся про те, щоб розпорядок дня дитини вдома був наближеним до розпорядку дня у дитячому садку (ранній підйом, час денного сну, прийоми їжі, прогулянки).

5. Ознайомтеся з режимом харчування та меню у дитячому садку.

6. Навчайте дитину їсти неперетерті страви, пити з чашки, привчайте тримати ложку.

7. Відучіть дитину від підгузків. Виховуйте у неї потребу проситися до туалету.

8. Учіть дитину впізнавати свої речі: білизну, одяг, взуття, носовичок.

9. Учіть гратися іграшками. Скажімо, ляльку можна годувати, колисати, гойдати; пірамідку — збирати, розбирати.

10. Привчайте дитину після гри класти іграшки на місце.

11. Пограйтесь удома у дитячий садок з ляльками: погодуйте їх, почитайте казку, поведіть на прогулянку, покладіть спати.

12. Виховуйте у дитини позитивний настрій та бажання спілкуватися з іншими дітьми.

13. Тренуйте систему адаптаційних механізмів у дитини — привчайте її до ситуацій, в яких потрібно змінювати форми поведінки.

14. Підготуйте для малюка індивідуальні речі: взуття та одяг для групи, 2-3 комплекти змінної білизни, чешки для музичних занять, носовичок.

15. Повідомте медичну сестру про стан здоров'я вашого малюка.

16. Проконтролюйте, аби початок відвідування дитячого садка не збігався з епікризними термінами: 1 рік 3 місяці, 1 рік 6 місяців, 1 рік 9 місяців, 2 роки, 2 роки 3 місяці, 2 роки 6 місяців, 2 роки 9 місяців, 3 роки.

17. Дайте дитині до дитячого садка улюблену іграшку.

18. Не залишайте дитину одну в перші дні відвідування дитячого садка, побудьте з нею певний час на прогулянці, до обіду, у разі потреби — залишіться на тиху годину.

/Files/photogallery/ромашки2.gif

Рекомендації

щодо адаптації дитини до умов дитячого садка

/Files/photogallery/parents085[1].gif Скільки існують дитячі сади, стільки і ведуться суперечки з приводу їх необхідності. Що можуть зробити батьки для того, щоб "вихід дитини у світ" (перша сходинка соціалізації), пройшов для малюка з найменшими втратами і виснаженням психічних і фізичних сил.

10,5 годин - це той час, який дитина проводить без батьків, які так добре знають і відчувають свою дитину. Багато це чи мало, за умови, що до вступу в дитячий садок ви проводили з дитиною 24 години на добу.

Спробуємо дати конкретні поради батькам і вихователям. Вихователі вже у перші дні літа повинні мати списки нових дітей і телефони їх батьків. Знайомитися з новими дітьми і батьками бажано саме влітку, коли є достатньо часу для підготовки та звикання двох-трирічної дитини до нових умов дошкільного закладу.

Отже, перше. Потрібно заздалегідь дізнатися ім'я і по-батькові вихователя та помічника вихователя. Важливо це чи ні? Виявляється, дуже важливо. Коли вдома ви розповідаєте дитині про садочок і говорите, що його зустрічатиме Марія Петрівна, то це вже цілком конкретна людина.

Друге. У гості до Марії Петрівни потрібно заходити хоча б раз на тиждень, коли вихователь буде перебувати з дітьми на вулиці - з тим, щоб дитина поступово знайомилася з вихователем, заводила з ним довірливі стосунки. /Files/photogallery/адаптація.jpg

Третє. Добре було б приїжджати до дошкільного закладу на велосипеді або самокаті - це велика іграшка і дитина ніби-то, психологічно, знаходиться під її захистом. Рівень тривожності дитини при цьому знижується і відвідування дитячого садка і Марії Петрівни набуває позитивного відтінку.

Четверте. Дорога в дитячий садок в найближчі три роки - це ваш щоденний маршрут і на ньому важливо помічати різні цікаві "дрібниці". Це може бути дупло в дереві, з якого чути голос пташенят (Нічого не нагадує картинка?). Адже через три місяці ви теж залишите свого малюка в дошкільному закладі і підете на роботу. Тому варто зупинитися, послухати пташенят, дочекатися повернення дорослих птахів і пояснити дитині, що мама, де б вона не була, завжди повертається до своїх діток. Розуміння цього допоможе вашій дитині спокійніше дочекатися вас з роботи.

П'яте. Ідучи в дитячий садок, візьміть з собою крейду для малювання, кольорові олівці. Залиште їх вихователеві, а малюкові скажіть, що, коли він ходитиме в садочок щодня, він разом з усіма дітьми малюватиме. Принесіть годівницю для птахів або просто крихти хліба. Погодуйте птахів разом з іншими дітьми. Пообіцяйте зайти іншим разом ще. Це не дуже складно, але дуже важливо. За цей час малюк вивчить дорогу. У нього з'явиться упевненість. Він впізнаватиме дорослих, знайомих дітей, територію та приміщення дошкільного закладу, почне спілкуватися зі своїм вихователем. Рівень тривоги знизиться, а інтерес додасться.

Шосте. Важливо батькам, і особливо мамі, усвідомлювати, наскільки вона сама готова відпустити дитину від себе. Дуже часто рівень тривоги у мами набагато вищий, ніж у дитини. Малюк прочитує невербальні сигнали мами і вже плаче не стільки для неї, скільки за неї. Злиття ще дуже велике. У цьому віці мама і дитина продовжують процес сепарації (відділення), який почався, коли малюк сповз з рук матері і направився досліджувати кімнату.

Сьоме. Добре б, щоб мама сама змогла визнати, яку свою потребу вона вирішує, не відпускаючи дитину від себе, роблячи за неї те, що малюк в змозі зробити сам. Адже ж так приємно усвідомлювати, що окрім тебе, її, дитину, ніхто так не розуміє. Приємно відчувати свою необхідність, важливість. Проте слід дозволити дитині рости, розвивати свої механізми пристосування, отримувати свій, не дуже простий, але такий важливий досвід.

Восьме. Згадайте, як ваша дитина миє руки. Чи робить вона це сама, чи ви робите це за неї. Адже восени з такою, на перший погляд, простою процедурою ваш малюк зіткнеться щонайменше 7 разів на день. І від того, як він впорається з цим, залежатиме його настрій. Чи зуміє дитина засукати рукави сорочки або сукні. Чи знову згадає, що мами поруч немає, а сама вона цього робити не вміє. Чи уміє користуватися милом, витирати руки рушником, закрити кран після себе? Навчивши дитину найпростішим навичкам самообслуговування, ви допоможете найдорожчій для себе людині відчути свою самостійність. Звичайно, вихователь буде завжди поруч і допоможе. Але у мами дитина одна і допомогу отримує відразу, а в групі дітей багато і тому доведеться почекати.

Дев'яте. Чи звертали ви увагу, як ваш малюк грається іграшками? Чи складає їх після гри? Чи ділиться з іншими? Цьому слід починати вчити вдома. Від такої простої, здавалося б, звички залежатиме, чи із задоволенням дитина піде в садочок, чи зуміє домовитися з іншими дітьми з приводу іграшки або вирішуватиме непорозуміння через плач і агресію.

Десяте. Важливим у вихованні дитини є вміння спілкуватися. В цьому полягає одне з завдань дитячого садка. Навчившись спілкуватися з однолітками в колективі, дитина набуває навички психологічної готовності до школи. Звичайно, не завжди усе проходить, як хотілось би, але це ті труднощі, з якими дитина може впоратися, і це той безцінний досвід, на який дитина зможе спиратися в подальшому.

І останнє, на що б хотілося звернути вашу увагу. Згадайте, як вранці, коли потрібно вставати, вам дуже-дуже хочеться спати. А дітям – тим паче!

Для вироблення звички вчасно вставати необхідно від 21 до 25 днів. До моменту прийому дитини до дошкільного закладу у вас ще є час. Літній період слід використати для того, аби поступово перейти на режим дитячого садка. Адже дитині вже о 8 годині ранку потрібно бути в садочку, не спізнитись на ранкову зарядку, яка розпочинається о 8.10 год. Далі – ігри, розваги, прогулянка на свіжому повітрі, обід та денний сон. В дошкільному закладі вихователь вчить дітей самостійно роздягатися та складати свої речі на стільчику, привчає їх до самостійності, охайності. Добре, якщо мама теж звертає на це увагу вдома, привчає дитину до самообслуговування з тим, щоб дитина легше адаптувалася до умов дошкільного закладу. А для того, щоб уранці вчасно та з хорошим настроєм прокинутися, слід привчати дитину лягати спати о 21.00 годині після теплого, щирого поцілунку та побажання хороших снів.

Бажаємо вам усім успішної адаптації до умов дитячого садка!

/Files/photogallery/солнышко.gif

Кiлькiсть переглядiв: 144

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.